Baju biru berkumpul baju lain tengok-tengok sahaja... Mengalu-alukan penggabungan seluruh tentera biru Chelsea untuk memeriahkan kegamatan ini. Walau di ceruk Malaysia mana Anda berada, Anda semua adalah Tentera Biru Chelsea di sini. Selamat Datang. Jadilah Follower yang Serba BIRU semangatnya

Labels

act (3) banner (1) BPL preview (1) event (1) history (1) In Memories (1) jersey (1) kuiz bodoh (1) newz (3) Update GAME (2) Weehoooo (3)

Thursday, February 3, 2011

LuiZ David - VivaLaBlug



  Nama saya David Luiz. Panggil saya Luiz. Bukan David Copperfield atau David Arumugam. Dulu, saya main Benfica.. main untuk kampung main Brazil. Saya sekarang dah jadi CHELSEA boy. Tak nak pakai warna Merah lagi. Kawan saya Ramires dengan Alex Costa sama kampung. Lepas ni... ada lah kawan nak balik raya. Tak lah rindu sangat....kan.. Jangan lupa saksikan saya. Lagi sekali......
Nama Saya Daivid Luiz. Bukan.... David Arumugam.
 ": Salah satu kerumitan pembelian pemain oleh CHelsea adalah kerakyatan. Saya tidak mempersoalkan kerakyatannya. Cuma, apabila ada pertembungan kejohanan melibatkan  kelolaan FIFA. Berbondong-bondong 1st Eleven player Chelsea yang pulang serentak untuk mewakili negara. Kadang-kadang pening jugak...

BRAZIL : Ramires, Alex Costa, DAvid Luiz
PORTUGAL : Fereira, Bonsingwa, Hilario, (last season DECO & Ricardo Carlvalho)
IVORY COAST: Drogba, Kalou
FRANCE : Anelka, Malouda,
MALAYSIA: Nasib baik Aku sorang
.........................................................................lalalalallala...ahaks..3x


* Tiba-tiba aku ingat Ruud Gullit ngan Zach Dela Rocha ...
Aku nakbuat rambut macam ni.. apa nak jadi-jadilah.
Bullet in Your Head...Warghhhhhhhhhhhh...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...