Baju biru berkumpul baju lain tengok-tengok sahaja... Mengalu-alukan penggabungan seluruh tentera biru Chelsea untuk memeriahkan kegamatan ini. Walau di ceruk Malaysia mana Anda berada, Anda semua adalah Tentera Biru Chelsea di sini. Selamat Datang. Jadilah Follower yang Serba BIRU semangatnya

Labels

act (3) banner (1) BPL preview (1) event (1) history (1) In Memories (1) jersey (1) kuiz bodoh (1) newz (3) Update GAME (2) Weehoooo (3)

Sunday, March 20, 2011

Khulafa Bergegar 47 skala richter :: Chelsea 2 - Manchester City 0

     Melimpahi segenap muatan atas Khulafah Bridge sejak jam 9 malam. MBA menggamatkan suasana Khulafa  dan Seksyen 7 Shah Alam dengan kehadiran hampir 100 individu berbaju biru malam tadi (kita campur baju mamak sekali). Gabungan antara MBA Shah Alam dan Kuala Lumpur membirukan slot Astro Superspot Bola@mamak yang melakukan temuramah kali kedua bersama MBA kerana masalah audio tempoh hari.

Apa yang berlaku dan suasananya? Kita himpunkan sahaja dalam gambar-gambar yang bakal memenuhi blog dan ruang FB masing-masing untuk sehari dua ini. Kepada semua photographer Chelsea malam semalam. Anda diminta menyumbangkan koleksi gambar masing-masing berserta nama untuk kredit ke alamat blog bagi kita kongsikan sama.

Memang superb. Memang bergegar. Suara paling biru di jam 2 pagi...mengejutkan mimpi pasukan lain. Siap hon dan lagu latar lagi.

Gol yang paling dinanti dari Luiz dan Ramires. Citarasa Brazil paling ummphhh..untuk menjerit. 47 skala richter Khulafa Bridge membersihkan hingar bingar lain selama 95minit, kedua-dua scorer yang dapat yellow kad.

Kita BAKO jer...
Kalau kena angkut...... Chelsea satu balai. Ahaks.

KTBFH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...